Forum nowy adres forum www.gfb.yoyo.pl Strona Główna
 Forum
¤  Forum nowy adres forum www.gfb.yoyo.pl Strona Główna
¤  Zobacz posty od ostatniej wizyty
¤  Zobacz swoje posty
¤  Zobacz posty bez odpowiedzi
nowy adres forum www.gfb.yoyo.pl
nowy adres forum www.gfb.yoyo.pl
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie  RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
 
zmasowany atak!!!!!!!!!!

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum nowy adres forum www.gfb.yoyo.pl Strona Główna -> Pomysly dotyczace gry / Forum przeniesione na adres www.gfb.yoyo.pl Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
zmasowany atak!!!!!!!!!!
Autor Wiadomość
Maximus
Gość






PostWysłany: Sob 10:04, 26 Sie 2006    Temat postu: zmasowany atak!!!!!!!!!!
 
mam pomysl dotyczacy zmasowanego ataku czxyli ludzie z klanu beda mogli laczyc floty na atak na wroga.... jak sa wojny to z silniejszym wrogiem nie ma szans a takto przynajmniej da sie go zniszyczyc Cool Cool Cool

Powrót do góry
Bocian16




Dołączył: 02 Sie 2006
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:18, 26 Sie 2006    Temat postu:
 
Maximus masz zwolniony zapłon Razz Borg pracuje nad tym od tygodnia.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Maximus
Gość






PostWysłany: Nie 9:58, 27 Sie 2006    Temat postu:
 
no nareszcie ale ma byc to tylko dla czlonków klanu

Powrót do góry
Maximus
Gość






PostWysłany: Nie 10:05, 27 Sie 2006    Temat postu:
 
no nareszcie ale ma byc to tylko dla czlonków klanu

Powrót do góry
dawid000




Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 10:27, 27 Sie 2006    Temat postu:
 
raczej dla premium



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Maximus
Gość






PostWysłany: Nie 10:36, 27 Sie 2006    Temat postu:
 
nigdy w zyciu to ma byc dla klanów a nie dla tych co kase maja

Powrót do góry
dawid000




Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:34, 27 Sie 2006    Temat postu:
 
Maximus napisał:

nigdy w zyciu to ma byc dla klanów a nie dla tych co kase maja



borg mowil ze bedzie to tylko dla premium



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
maximus
Gość






PostWysłany: Czw 19:00, 14 Wrz 2006    Temat postu:
 
borg ja mam gdzies to nie dla premium za glupie to moze stworzycie klan "premiumowani" Confused

Powrót do góry
misiek
Gość






PostWysłany: Wto 15:32, 19 Wrz 2006    Temat postu: manewry
 
Historia wojskowości pokazuje, że bardzo często faktyczna siła sojuszniczych armii była niższa niż zwyczajna suma sił poszczególnych armii. Powody tego stanu rzeczy są różne. Różne języki, inne doktryny dowodzenia i tradycje wojskowe, a nawet sposoby pojmowania świata. Dlatego też licząc na realizm gry należałoby uwzględnić ten fakt, iż suma wszystkich sił sojuszniczych nie jest ostateczną siłą powstałej armii sojuszniczej.
Ziemskie konflikty uczą też, że jeśli siły sojusznicze ćwiczą ze sobą lub mają tradycję wspólnych działań wojskowych, ich skuteczność wzrasta. Dlatego też, moim zdaniem, powinno istnieć w grze coś takiego jak możliwość wspólnych manewrów dla podniesienia wydolności całej armii sojuszniczej. Znaczenie powinna mieć tutaj również ilość razem odbytych akcji. (Oczywiście w rozsądnych granicach. 500 razem odbytych akcji nie powinno dawać więcej punktów niż odbycie przykładowo 158 walk. W obu przypadkach bowiem, w grę wchodzi już rutynowość owych działań). Kontynuując tę myśl chciałem jednakże zauważyć, że wspólne manewry nie powinny kończyć się na wydajności 100 procent. Każdy kto interesuje się piłką wie, 11 piłkarzy którzy widzą się pierwszy raz na oczy zagra zdecydowanie gorzej niż 11 rutyniarzy, którzy grają ze sobą instynktownie i wiedzą kto jak działa nawet gdy ich nie widzą. (Oczywiście jeśli potencjał ich umiejętności jest podobny.) Dlatego też moim zdaniem, powinna być możliwość osiągnięcia wyższej skuteczności niż ta, która bezpośrednio wynika z algorytmu jeśli wspólne manewry są długie. To jednakże otwiera przed nami szerszy temat, bo armie poszczególnych kolonii też powinny móc ćwiczyć aby utrzymywać swój wysoki poziom skuteczności. (Takie ćwiczenia siłą rzeczy kosztują.) To jest zresztą normalne, że każde wojsko musi liczyć się z dwiema zmiennymi opisującymi poziomu skuteczności swoich żołnierzy. Pierwszym jest wyszkolenie, drugim utrzymanie gotowości żołnierzy (i de facto dalsze podnoszenie ich kwalifikacji poprzez kolejny etap szkolenia, który nazywa się na ogół służbą w jednostkach). (Oczywiście istotne są też morale i determinacja ale chyba na jeden raz to trochę za dużo.)
Wiem że moja propozycja zmienia trochę większą część gry, ale chciałem się wypowiedzieć. Nawet jeśli uznamy, że potencjał sił sojuszniczych może rosnąć tylko do 100% to moim zdaniem skuteczność armii nie powinna rosnąć w sposób x=t (gdzie x to koordynacja sił a t to czas, w naszym przypadku jednostką czasu jest jedna „pięciominutówka”) tylko bardziej jak x= pierwiastek (kwadratowy lub sześcienny zależy od pomysłu piszącego) z t*y gdzie y jest współczynnikiem liczbowym.
Moim zdaniem taka sytuacja lepiej oddaje realizm, gdyż wyćwiczenie prostych rzeczy jak strzelanie na tę samą komendę jest łatwe. To praca nad detalami jest tą trudną częścią zadania, która zajmuje najwięcej czasu. Do tego tak jak wcześniej sugerowałem można dodać jakiś bonus za wspólnie wykonane akcje.
Sorry za mętny wywód ale mam kaca.

Pozdrawiam,

Powrót do góry
Misiekg
Gość






PostWysłany: Wto 15:46, 19 Wrz 2006    Temat postu: P.S.:
 
P.S.: Na logikę działania wojenne powinny podobnie jak trening podnosić parametry wydajności armii.
Swoją drogą dłuższy brak treningów lub wojny powinien osłabiać sprawność armii.

Powrót do góry
BORG




Dołączył: 07 Cze 2006
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 12:57, 23 Wrz 2006    Temat postu:
 
Pomysl nawet dobry postaram sie dodac parametr ktory bedzie podnosil lub obnizal efekty walki.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum nowy adres forum www.gfb.yoyo.pl Strona Główna -> Pomysly dotyczace gry / Forum przeniesione na adres www.gfb.yoyo.pl Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Powered by phpBB © 2004 phpBB Group
Galaxian Theme 1.0.2 by Twisted Galaxy