Autor |
Wiadomość |
|
michael013
Gość
|
Wysłany: Śro 1:34, 04 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
JESTEM ZA RESETEM
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
 |
|
michael013
Gość
|
Wysłany: Śro 1:36, 04 Paź 2006 Temat postu: Re: SONDA NA TEMAT RESETU W GRZE |
|
|
jestem za restetem gry...
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
-BORG-
Gość
|
Wysłany: Śro 8:48, 04 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Dobra w takim razie po resecie co do areny zostanie wprowadzone:
- IMMUNITET
- Jedna walka na arenie bedzie zabierala wiecej MP
- Po wygranej walce na arenie przeciwnik traci tyle expa, co zwyciezca zyskal
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
plit
Dołączył: 01 Wrz 2006
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 11:54, 04 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
A co z kopalniami ? na wyższych lvl praktycznie nie dostaje się expa tak więc w o późniejszym czasie włączenie immunitetu będzie równoznaczne z brakiem awansu szczególnie będzie to dotyczyć zwykłych kont które będą łatwym łupem dla premium lub co jest bardziej prawdopodobne wszyscy gracze będą mieli włączony Immunitet oprócz kilku graczy którzy będą ładować wszystkie pkt w siłę i zręczność a tych kilku graczy to będą najprawdopodobniej DRUGIE konta z których exp będzie przekazywany na pierwsze przez podkładanie się lub będzie sprzedawany innym graczom.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
tapsy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 12:19, 04 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
i tu plit masz w 100% raje!!
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
plit
Dołączył: 01 Wrz 2006
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 12:21, 04 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Problem z areną jest taki że w X czasie ktoś zdobywa doświadczenie a co za tym idzie pieniądze a jego kolonia w X czasie zdobywa kilka - kilkadziesiąt razy mniej kasy i chodzi właśnie o te różnice, trzeba zsynchronizować rozwój postaci z kolonią.
Są dwie możliwości:
Powiązać możliwość zdobywania Expa z posiadanymi punktami za kolonię.
Czas zdobywanie doświadczenia na arenie dostosować do czasu rozwoju typowej koloni. Mówiąc po ludzku wprowadzić dodatkową statystykę postaci, przykładowo Adrenalina, która była by stała czyli nie zwiększała się z awansem i niemożna by przydzielać pkt... lub zwiększała by się nieznacznie tak jak zwiększa się prędkość budowy w rozwiniętej koloni
Regeneracja adrenaliny 0,02 (dla premium można 0,022+ 10%)
Wygrana walka zużywa 1 pkt A. przegrana 0,1 pkt A. - ot tym później
Czyli na 24h można przeprowadzić 5,76 - 6,336 walki, co przy 40 wygranych walkach daje awans +1 lvl średnio co 6 dni !
Dlaczego wygrana zabiera więcej więcej a przegrana mniej? Chodzi o to żeby uniknąć sytuacji gdzie ludzie umawiają się na "podstawianie" żeby nie zmarnować Adrenaliny, a tak ktoś będzie tłuk na arenie dodając innym trochę expa i wytracając swoje MP i HP aż wygra te kilka walk.
Natomiast można by rozwijać górny zakres adrenaliny, 0,022 * 288 tur daje 6,336 adrenaliny na 24h wiadomo o co chodzi 
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
-BORG-
Gość
|
Wysłany: Śro 12:44, 04 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Dobry pomysl z ta adrenalina.
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
:)
Gość
|
Wysłany: Śro 20:16, 04 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Mnie jest wszystko jedno i tak mnie nonstop jada
Jezeli ma to pomoc grze to prosze bardzo 
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
tapsy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 22:34, 04 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
kurxze ludzie napiszie swoje nicki! a nie albo podobne!
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
uzdi
Gość
|
Wysłany: Czw 0:19, 05 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Mam pomysł który nie jest wcale nowy ale w naszym przypadku sprawdził sie mianowicie pomysł z ogame czyli poprostu inne galaktyki czyli nowa gra ta galaktyka i zasady by sie nie zmienily albo zmienily na zasadzie ze wszystkoco mamy pozostaje tylo przeliczenie pkt sie zmienia a 2 galktyka w ktorej bylo by tak jak mowi borg zupelnie inne zasady i kazdy moglby grac w obu galaktykach wiem ze borg mialby duzoroboty z tym lecz pomysl naprawde by sie sprawdzil i zadowolil wszystkich graczy i nowych i starych
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
tapsy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 0:36, 05 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
czyli to by blo tak! (moje zdanie)
2 rasy:
ami i ludzie i kazda 2 konta (tu i tam)
to niema senu!
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Crazyhorse
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jrocin WLKP
|
Wysłany: Czw 1:46, 05 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
ja Caly czas jestem przeciw resetowi ale jezeli juz ma byc to trudno. Pozostaje problem zdobywania doswiadczenia, po sobie wiem ze w kopalniach oplaca sie zdobywac tak do 13-15 lvl pozniej zaczynaja sie schody bo zeby zdobyc expa w samych kopalnich to trwa to pozniej wieki, trzeba cos z tym zmienic bo wielu sie nie oplaci walczyc na arenie, zwlaszcza tym ktorzy nie maja premium, dojada do 15 lvl a pozniej miesiacami beda zasuwali w kopalnich zeby dostac expa na wyzszy LVL. Borg powinien tez cos z tym zrobic zeby ci co nie walcza na arenie nie byli pokrzywdzeni.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Crazyhorse
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jrocin WLKP
|
Wysłany: Czw 1:48, 05 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
plit napisał: Problem z areną jest taki że w X czasie ktoś zdobywa doświadczenie a co za tym idzie pieniądze a jego kolonia w X czasie zdobywa kilka - kilkadziesiąt razy mniej kasy i chodzi właśnie o te różnice, trzeba zsynchronizować rozwój postaci z kolonią.
Są dwie możliwości:
Powiązać możliwość zdobywania Expa z posiadanymi punktami za kolonię.
Czas zdobywanie doświadczenia na arenie dostosować do czasu rozwoju typowej koloni. Mówiąc po ludzku wprowadzić dodatkową statystykę postaci, przykładowo Adrenalina, która była by stała czyli nie zwiększała się z awansem i niemożna by przydzielać pkt... lub zwiększała by się nieznacznie tak jak zwiększa się prędkość budowy w rozwiniętej koloni
Regeneracja adrenaliny 0,02 (dla premium można 0,022+ 10%)
Wygrana walka zużywa 1 pkt A. przegrana 0,1 pkt A. - ot tym później
Czyli na 24h można przeprowadzić 5,76 - 6,336 walki, co przy 40 wygranych walkach daje awans +1 lvl średnio co 6 dni !
Dlaczego wygrana zabiera więcej więcej a przegrana mniej? Chodzi o to żeby uniknąć sytuacji gdzie ludzie umawiają się na "podstawianie" żeby nie zmarnować Adrenaliny, a tak ktoś będzie tłuk na arenie dodając innym trochę expa i wytracając swoje MP i HP aż wygra te kilka walk.
Natomiast można by rozwijać górny zakres adrenaliny, 0,022 * 288 tur daje 6,336 adrenaliny na 24h wiadomo o co chodzi |
Plit nie pisz polskich znakow bo ni wiem co piszesz 
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
uzdi
Gość
|
Wysłany: Czw 3:19, 05 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
apeluje do borga aby konta nieaktywne powyzej 30 dni albo nawet 20 byly skasowane wiem ze nie ma nic o tym w regulaminie ale ponad 70% kont to konta nie uzywane ponad 3 miesiace najpierw przed resetem ustalmy jakas liczbe graczy ktora w to gra ilu jest nowych jakies statystyki no bo w ta gre moze gra z 300 osob reszta to martwe konta przed resetem ktorego nie popieram proponuje zrobic pozadek z burdelem jaki mamy w grze i weliminowac wszystko co przeszkadza w grze
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
-BORG-
Gość
|
Wysłany: Czw 8:58, 05 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Nieaktywne konta zostana usniete po resecie.
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
|