Forum nowy adres forum www.gfb.yoyo.pl Strona Główna
 Forum
¤  Forum nowy adres forum www.gfb.yoyo.pl Strona Główna
¤  Zobacz posty od ostatniej wizyty
¤  Zobacz swoje posty
¤  Zobacz posty bez odpowiedzi
nowy adres forum www.gfb.yoyo.pl
nowy adres forum www.gfb.yoyo.pl
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie  RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
 
SONDA NA TEMAT RESETU W GRZE
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum nowy adres forum www.gfb.yoyo.pl Strona Główna -> Pomysly dotyczace gry / Forum przeniesione na adres www.gfb.yoyo.pl Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
SONDA NA TEMAT RESETU W GRZE
Autor Wiadomość
michael013
Gość






PostWysłany: Śro 1:34, 04 Paź 2006    Temat postu:
 
JESTEM ZA RESETEM

Powrót do góry
michael013
Gość






PostWysłany: Śro 1:36, 04 Paź 2006    Temat postu: Re: SONDA NA TEMAT RESETU W GRZE
 
jestem za restetem gry...

Powrót do góry
-BORG-
Gość






PostWysłany: Śro 8:48, 04 Paź 2006    Temat postu:
 
Dobra w takim razie po resecie co do areny zostanie wprowadzone:
- IMMUNITET
- Jedna walka na arenie bedzie zabierala wiecej MP
- Po wygranej walce na arenie przeciwnik traci tyle expa, co zwyciezca zyskal

Powrót do góry
plit




Dołączył: 01 Wrz 2006
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 11:54, 04 Paź 2006    Temat postu:
 
A co z kopalniami ? na wyższych lvl praktycznie nie dostaje się expa tak więc w o późniejszym czasie włączenie immunitetu będzie równoznaczne z brakiem awansu szczególnie będzie to dotyczyć zwykłych kont które będą łatwym łupem dla premium lub co jest bardziej prawdopodobne wszyscy gracze będą mieli włączony Immunitet oprócz kilku graczy którzy będą ładować wszystkie pkt w siłę i zręczność a tych kilku graczy to będą najprawdopodobniej DRUGIE konta z których exp będzie przekazywany na pierwsze przez podkładanie się lub będzie sprzedawany innym graczom.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
tapsy




Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:19, 04 Paź 2006    Temat postu:
 
i tu plit masz w 100% raje!!



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
plit




Dołączył: 01 Wrz 2006
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:21, 04 Paź 2006    Temat postu:
 
Problem z areną jest taki że w X czasie ktoś zdobywa doświadczenie a co za tym idzie pieniądze a jego kolonia w X czasie zdobywa kilka - kilkadziesiąt razy mniej kasy i chodzi właśnie o te różnice, trzeba zsynchronizować rozwój postaci z kolonią.
Są dwie możliwości:
Powiązać możliwość zdobywania Expa z posiadanymi punktami za kolonię.

Czas zdobywanie doświadczenia na arenie dostosować do czasu rozwoju typowej koloni. Mówiąc po ludzku Razz wprowadzić dodatkową statystykę postaci, przykładowo Adrenalina, która była by stała czyli nie zwiększała się z awansem i niemożna by przydzielać pkt... lub zwiększała by się nieznacznie tak jak zwiększa się prędkość budowy w rozwiniętej koloni

Regeneracja adrenaliny 0,02 (dla premium można 0,022+ 10%)
Wygrana walka zużywa 1 pkt A. przegrana 0,1 pkt A. - ot tym później
Czyli na 24h można przeprowadzić 5,76 - 6,336 walki, co przy 40 wygranych walkach daje awans +1 lvl średnio co 6 dni !

Dlaczego wygrana zabiera więcej więcej a przegrana mniej? Chodzi o to żeby uniknąć sytuacji gdzie ludzie umawiają się na "podstawianie" żeby nie zmarnować Adrenaliny, a tak ktoś będzie tłuk na arenie dodając innym trochę expa i wytracając swoje MP i HP aż wygra te kilka walk.

Natomiast można by rozwijać górny zakres adrenaliny, 0,022 * 288 tur daje 6,336 adrenaliny na 24h wiadomo o co chodzi Wink



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
-BORG-
Gość






PostWysłany: Śro 12:44, 04 Paź 2006    Temat postu:
 
Dobry pomysl z ta adrenalina.

Powrót do góry
:)
Gość






PostWysłany: Śro 20:16, 04 Paź 2006    Temat postu:
 
Mnie jest wszystko jedno i tak mnie nonstop jada Sad
Jezeli ma to pomoc grze to prosze bardzo Smile

Powrót do góry
tapsy




Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:34, 04 Paź 2006    Temat postu:
 
kurxze ludzie napiszie swoje nicki! a nie Smile albo podobne!



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
uzdi
Gość






PostWysłany: Czw 0:19, 05 Paź 2006    Temat postu:
 
Mam pomysł który nie jest wcale nowy ale w naszym przypadku sprawdził sie mianowicie pomysł z ogame czyli poprostu inne galaktyki czyli nowa gra ta galaktyka i zasady by sie nie zmienily albo zmienily na zasadzie ze wszystkoco mamy pozostaje tylo przeliczenie pkt sie zmienia a 2 galktyka w ktorej bylo by tak jak mowi borg zupelnie inne zasady i kazdy moglby grac w obu galaktykach wiem ze borg mialby duzoroboty z tym lecz pomysl naprawde by sie sprawdzil i zadowolil wszystkich graczy i nowych i starych

Powrót do góry
tapsy




Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 0:36, 05 Paź 2006    Temat postu:
 
czyli to by blo tak! (moje zdanie)
2 rasy:
ami i ludzie i kazda 2 konta Smile(tu i tam)
to niema senu!



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Crazyhorse




Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jrocin WLKP

PostWysłany: Czw 1:46, 05 Paź 2006    Temat postu:
 
ja Caly czas jestem przeciw resetowi ale jezeli juz ma byc to trudno. Pozostaje problem zdobywania doswiadczenia, po sobie wiem ze w kopalniach oplaca sie zdobywac tak do 13-15 lvl pozniej zaczynaja sie schody bo zeby zdobyc expa w samych kopalnich to trwa to pozniej wieki, trzeba cos z tym zmienic bo wielu sie nie oplaci walczyc na arenie, zwlaszcza tym ktorzy nie maja premium, dojada do 15 lvl a pozniej miesiacami beda zasuwali w kopalnich zeby dostac expa na wyzszy LVL. Borg powinien tez cos z tym zrobic zeby ci co nie walcza na arenie nie byli pokrzywdzeni.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Crazyhorse




Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jrocin WLKP

PostWysłany: Czw 1:48, 05 Paź 2006    Temat postu:
 
plit napisał:

Problem z areną jest taki że w X czasie ktoś zdobywa doświadczenie a co za tym idzie pieniądze a jego kolonia w X czasie zdobywa kilka - kilkadziesiąt razy mniej kasy i chodzi właśnie o te różnice, trzeba zsynchronizować rozwój postaci z kolonią.
Są dwie możliwości:
Powiązać możliwość zdobywania Expa z posiadanymi punktami za kolonię.

Czas zdobywanie doświadczenia na arenie dostosować do czasu rozwoju typowej koloni. Mówiąc po ludzku Razz wprowadzić dodatkową statystykę postaci, przykładowo Adrenalina, która była by stała czyli nie zwiększała się z awansem i niemożna by przydzielać pkt... lub zwiększała by się nieznacznie tak jak zwiększa się prędkość budowy w rozwiniętej koloni

Regeneracja adrenaliny 0,02 (dla premium można 0,022+ 10%)
Wygrana walka zużywa 1 pkt A. przegrana 0,1 pkt A. - ot tym później
Czyli na 24h można przeprowadzić 5,76 - 6,336 walki, co przy 40 wygranych walkach daje awans +1 lvl średnio co 6 dni !

Dlaczego wygrana zabiera więcej więcej a przegrana mniej? Chodzi o to żeby uniknąć sytuacji gdzie ludzie umawiają się na "podstawianie" żeby nie zmarnować Adrenaliny, a tak ktoś będzie tłuk na arenie dodając innym trochę expa i wytracając swoje MP i HP aż wygra te kilka walk.

Natomiast można by rozwijać górny zakres adrenaliny, 0,022 * 288 tur daje 6,336 adrenaliny na 24h wiadomo o co chodzi Wink



Plit nie pisz polskich znakow bo ni wiem co piszesz Smile Laughing



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
uzdi
Gość






PostWysłany: Czw 3:19, 05 Paź 2006    Temat postu:
 
apeluje do borga aby konta nieaktywne powyzej 30 dni albo nawet 20 byly skasowane wiem ze nie ma nic o tym w regulaminie ale ponad 70% kont to konta nie uzywane ponad 3 miesiace najpierw przed resetem ustalmy jakas liczbe graczy ktora w to gra ilu jest nowych jakies statystyki no bo w ta gre moze gra z 300 osob reszta to martwe konta przed resetem ktorego nie popieram proponuje zrobic pozadek z burdelem jaki mamy w grze i weliminowac wszystko co przeszkadza w grze

Powrót do góry
-BORG-
Gość






PostWysłany: Czw 8:58, 05 Paź 2006    Temat postu:
 
Nieaktywne konta zostana usniete po resecie.

Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum nowy adres forum www.gfb.yoyo.pl Strona Główna -> Pomysly dotyczace gry / Forum przeniesione na adres www.gfb.yoyo.pl Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 5 z 6

 
Skocz do:  
 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Powered by phpBB © 2004 phpBB Group
Galaxian Theme 1.0.2 by Twisted Galaxy