Forum nowy adres forum www.gfb.yoyo.pl Strona Główna
 Forum
¤  Forum nowy adres forum www.gfb.yoyo.pl Strona Główna
¤  Zobacz posty od ostatniej wizyty
¤  Zobacz swoje posty
¤  Zobacz posty bez odpowiedzi
nowy adres forum www.gfb.yoyo.pl
nowy adres forum www.gfb.yoyo.pl
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie  RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
 
BARIERA/SCHRON - czyli daj mi szansę jak nie mam szans :P
Idź do strony 1, 2  Następny

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum nowy adres forum www.gfb.yoyo.pl Strona Główna -> Pomysly dotyczace gry / Forum przeniesione na adres www.gfb.yoyo.pl Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
BARIERA/SCHRON - czyli daj mi szansę jak nie mam szans :P
Autor Wiadomość
LQ




Dołączył: 21 Paź 2006
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 13:10, 21 Paź 2006    Temat postu: BARIERA/SCHRON - czyli daj mi szansę jak nie mam szans :P
 
Od początku gry uważałem, że pewną niesprawiedliwością dla słabszych graczy jest brak możliwości uratowania swojego dobytku np. podczas nieobecności lub własnie kiedy jest się obecnym.
Praktycznie możemy tylko patrzeć jak wroga flota sie do nas zbliża i gruzuje kolonie. Twisted Evil

Mój pomysł wygląda tak:
Wprowadzenie nowej konstrukcji:
    - można by ją nazwać SCHRON, albo Bariera Ochronna.
    - konstrukcja była by dosyć droga (m.in. wymagałaby kryształów do wybudowy)
    - zmniejszała by zniszczenia budynków np. 4 krotnie lub lepiej.
    - podczas uruchomienia BARIERY budynki by przestawały pracować, czyli kopalnie by zaprzestały produkcje, fabryki by nie mogły produkować itp. (np. dlatego, że cała energia by poszła na stworzenie bariery ochronnej).

    - i jeszcze kilka ograniczeń:
    - bariere można by włączyć min. na np. 2 godz.
    - należałoby wybrać przy włączaniu bariery na jak długo chcemy ją włączyć (czyli np. na naszą nieobecność).

    - mogłoby być kilka poziomów Bariery, np. 1. poziom: 2x mniejsze zniszczenia budynków, 2. poziom: 3x mniejsze.



Drugi pomysł, to zwiększenie przydatności Bunkrów.
Żeby podczas gruzowania niszczyło bunkry na równi z innymi budynkami.
Np. mamy 200 bunkrów, i 100 innych budynków. To żeby proporcje zniszczeń bunkrów do innych budynków były zbliżone.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Roger_Squad




Dołączył: 21 Lip 2006
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sob 13:39, 21 Paź 2006    Temat postu:
 
W sumie z tymi bunkrami to soę częściowo zgadzam, bo one mało ataku dają i ich nie niszczy tak jak powinno :/

A co do tej barjery, to ja bym myślał o podziemym magazynie z ktorego nie da się rąbnąć surowców, a ciągnąłby dosyć sporo energii i jedyna przydatność była by taka, że nam zawsze jakaś część surowców zostanie na odbudowe kolonii po atakach... Motyw jak z grą TribalWars (polecam Smile) [link widoczny dla zalogowanych] tam można zbudować kryjówkę, która nie pozwala zjechać surowców poniżej jakiegoś poziomu.... w Travianie też to jest [link widoczny dla zalogowanych]



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
strider
Gość






PostWysłany: Sob 16:30, 21 Paź 2006    Temat postu:
 
To dobry pomysł zwłaszcza jak ktoś nie może się zajmować kontem przez dłuższy czas. Jestem jak najbardziej za.

Powrót do góry
derred
Administrator



Dołączył: 07 Cze 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:33, 22 Paź 2006    Temat postu:
 
Nie ma mowy o zmniejszeniu zniszczalności budynków. Każdy dobry gracz wam powie, że mając 10 razy silniejszą armię można zniszczyć najwyżej kilka magazynów, wiatraków, ekstraktorów itp. Więc żadne ograniczenie w tej sprawie nie wchodzi w gre. Zmniejszenie strat w jednostakch też nie wchodzi w gre, bo już teraz można za jednym atakiem zniszczyć maksymalnie 10% jednostek wroga, ponosząc przy tym prawie takie same straty. Jedyna możliwość to ograniczenie kradzieży surowców, bo tutaj nie ma ŻADNEGO ograniczenia.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Corsair




Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:54, 22 Paź 2006    Temat postu:
 
to moze wprowadzenie kilku budynkow na kilku planetach gdzie mozna wykupic cos na zasadzie immunitetu na powiedzmy tydzien. Kosztowaloby to duuuzo kasy w zaleznosci od poziomu gracza.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 17:19, 24 Paź 2006    Temat postu:
 
a moze wprowadzic magazyny ktore chronilyby surke w 10% ich objetosci tak jak jest na space4k, troche ulatwi to rozbudowe dla poczatkujacych

Powrót do góry
Corsair




Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:50, 25 Paź 2006    Temat postu:
 
cos podobnego jest takze na vendetta



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
LQ




Dołączył: 21 Paź 2006
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 23:04, 25 Paź 2006    Temat postu:
 
coś by sie przydało do ochrony budynków, ale tylko budynków.

bo jesli chodzi o normalne bitwy, to według mnie straty są zbyt małe, czasem zwyciezca ponosi wieksze straty od przegranego Neutral paranoja z lekka.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
BORG




Dołączył: 07 Cze 2006
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:26, 27 Paź 2006    Temat postu:
 
A wlasciwie to dlaczego by nie wprowadzic immunitetu na kolonie?? Tzn. Ty nie mozesz atakowac, i ciebie nie mozna atakowac. To moze byc dobre bo slabsi by sie tym mogli bronic do puki sie nie rozwina Smile Tak jak w przypadku areny byloby to na jeden miesiac. To byla by dobra opcja. Teraz jest tak ze jak ktos silniejszy sie na ciebie uweznie, to juz mozesz usowac konto bo tak czy inaczej cie zniszczy. A z immunitetem mozna by sie obronic i zyskac czas na wyprodukowanie floty. Kto jest za?



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Roger_Squad




Dołączył: 21 Lip 2006
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pią 15:49, 27 Paź 2006    Temat postu:
 
Ja jestem za Smile



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Azash




Dołączył: 26 Paź 2006
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Nie 10:11, 29 Paź 2006    Temat postu:
 
yup, moze zadzialac aczkolwiek przez ten miesiac z noobka zrobic sie moze dosc silny gracz z ktorym obecni wyjadacze moga miec problemy...



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
LQ




Dołączył: 21 Paź 2006
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:34, 30 Paź 2006    Temat postu:
 
własnie... w czasie gdy inni silni gracze będą walczyc, inny wezmie imunitet i sie uzbroi po zeby, ze szok Razz
mimo wszystko pomysl jest warty przedyskutowania.
np. konto z imunitetem mogło by miec jakies kary/minusy. np. wolniejsza produkcja.... sam nie wiem Razz

chodzi mi o to żeby nie było tak... ze wszyscy klikną imunitet i będą sie zbroic i czekac.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Reich




Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Się biorą dzieci?

PostWysłany: Pon 21:09, 30 Paź 2006    Temat postu:
 
Ja tez jestem za bo mialem 60 atakow mniej wiecej, tylko ze co z tego jesli np. grasz tylko wieczorami i w weekendy i nie siedzisz calodobowo w grze i nie rozwiajasz kolonii tak jak gosc, ktory siedzi 24/7 i ma sile 70 tys a ty tylko 1200 z tego masz 12 bunkrow ktore sa drogie i nie stac cie na rozbudowe po przeprowadzonym na tobie akcji "atakuj i kradnij", i trzeba czekac na metal czy energie 40~60 min ale po tym czasie znowu jestes atakowany i nie da sie wybudowac tak szybko aby moc sie obronic na nastepny atak. Ja bym proponowal tak zeby mozna by bylo atakowac w nastepujacy sposob:
-1 raz na 4 godziny przeprowadzic atak na jedna i ta sama osobe.
-5 razy zaatakowac kogo kolwiek na dobe.
Moim zdaniem lepiej by bylo zrobic organiczenia, a nie jakies tam kolejne budynki(tarcze) na ktore malo kogo bedzie stac na poczatku, a gosc moze czekac pod twoja kolonia 3 godziny i nie atakowac a jak sie skonczy ta tarcza to bedzie kicha nic niema Smile nic nie bylo produkowane tylko ze sam siebie wprowadziles do bankrotstwa a nie gosc ktory cie atakowal Wink



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Reich




Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Się biorą dzieci?

PostWysłany: Pon 21:15, 30 Paź 2006    Temat postu:
 
Derred tez byloby dobre aby gosc mogl przy ataku krasc jakas czesc surowcow chociaz by 30~40 % surowcow. Tez by bylo dobre



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Reich




Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Się biorą dzieci?

PostWysłany: Pon 21:29, 30 Paź 2006    Temat postu: Ankieta
 
Jesli decydujecie sie o jakis tam zmiany to mam jeszcze jedna propozycje a mianowicie zeby zrobic ankiete chyba bedzie tak latwiej podjac jaka kolwiek decyzje i tylko zostanie glosowanie (jak w sejmie) Wink nie czytac tyle postow kilka juz propozycji jest niektorzi moga byc niezadowoleni bo juz graja w takiego typu gry pare lat i znaja sie jak mozna sie rozwinac najszybciej. A jeszcze dodam ze immunitet jest w jakims stopniu nie dobrym rozwiazaniem bo jak sie wykorzysta ten immunitet 1 miesiac to po 1 misiacu goscie ktorzi czekali az immunitet sie skonczy to zjada w ciagu doby Very Happy.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum nowy adres forum www.gfb.yoyo.pl Strona Główna -> Pomysly dotyczace gry / Forum przeniesione na adres www.gfb.yoyo.pl Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Powered by phpBB © 2004 phpBB Group
Galaxian Theme 1.0.2 by Twisted Galaxy