Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Czw 9:14, 21 Wrz 2006    Temat postu:
 
4ty wlasnie zostal wykryty Wink

Agresor: Siła: ETA:
skull-sun 180 700 [ 01h 10m ] Atak >>
Gość
PostWysłany: Czw 9:04, 21 Wrz 2006    Temat postu:
 
hahhahah sorki 3ci atak
errata:

Agresor: Siła: ETA:
skull-sun 148 870 [ 02h 40m ] Atak >>
skull-sun 237 100 [ 02h 35m ] Atak >>
skull-sun 176 100 [ 10m ] Atak >>
covoy
PostWysłany: Czw 9:03, 21 Wrz 2006    Temat postu:
 
gra traci sens jesli moze mnie jechac gostek z taka sila:
2 ataki
Agresor: Siła: ETA:
skull-sun 237 100 [ 02h 40m ] Atak >>
skull-sun 176 100 [ 15m ] Atak >>

czyli w sumie ma ponad 400k ataku

besens
norberto
PostWysłany: Wto 17:33, 19 Wrz 2006    Temat postu:
 
Plit ale ty sprytny jesteś.
Czemu nie zaproponujesz możliwości ataku na każdeko kto zaczął grać.
Tak od 1. poziomu. Chyba najlepiej by Ci to pasowało.
Po co ta ochrona wogóle? Trza lać wszystkich równo bez względu na to jak silni są i jak dawno zaczeli w to grać. Trza lać i tak samo tych którzy grają kilka miesięcy i tych którzy zaczeli grę pięć minut temu!!
To jest dopiero logika.
Więcej takich graczy jak Ty plit!!!
Takich mądrych nam jest więcej potrzeba!
pzdr
marcin
PostWysłany: Pon 14:12, 18 Wrz 2006    Temat postu:
 
to już lepiej od 6lvl
bo jak ktoś wejdzie na 5lvl zrobi CD 2 to już go zaczną atakować.
plit
PostWysłany: Pon 14:10, 18 Wrz 2006    Temat postu:
 
Stare zasady są najlepsze 5 lvl i x10 różnica punktów, tylko można by popracować nad punktacją
marcin
PostWysłany: Pon 14:05, 18 Wrz 2006    Temat postu: ATAKI
 
Mój pomysł na ataki jest następujący :
1) Atakować można jak ktoś ma CD 3 wszystkimi opcjami oprucz niszcz budynki opcje niszcz budynki możn a użyć jak ktoś ma 10k pkt

2)Graczy któży są nieaktywni dłużej niż 7 dni można atakowac nawet jak mają CD2 ( niema żadnych ograniczeń pkt)

NApiszcie co o tym myślicie bo teraz to niemożna atakowac nawet tych nieaktywnych graczy i niema żadnych farm .

Powered by phpBB © 2004 phpBB Group