Autor Wiadomość
Bocian16
PostWysłany: Sob 19:15, 25 Lis 2006    Temat postu:
 
1. To zależy od własnej inwencji Smile Narazie nikt nei wymyślił skutecznej taktyki. Ale jedno wiadomo, że im więcej tym lepiej.
2. Wyprawy w Galaktykę są na wszelki wypadek Smile Pewnie zauważyłeś, że każda planeta ma coś takiego jak "poziom odkrycia" jeśli osiągnie 100% to nie można wysyłać wypraw na planetę póki ktoś nie zrobi rekultywacji. A pozatym podobno przynosi więcej kryształów ale mniej innych źródeł i trzeba wysyłać wahadłowce.
3. Zakładka "armia" tam jest suma wszystkiego "siła"
4. Bunkry niby są dobre ale w czasie ich budowania trzeba rezygnować z innych budowli. Roboty dają zdolność produkcyjną i mają trochę ataku i plusem ich jest to, że jednocześnie można np. stawiać inne budynki niezależnie.
5. Detektor działa trochę losowo. Ale im więcej ich jest tym szybciej wykryją atak. Dostaniesz wiadomość, że wykryto atak i żebyś zajrzał do panelu "armia" tam zobaczysz kto, czym i za ile cię zaatakuje.
pablo_krk
PostWysłany: Sob 19:04, 25 Lis 2006    Temat postu: kilka pytań
 
1. jakie proporcje naukowcy kolonisci polecacie na wyprawy?
2. czy wysylac wyprawy w glaktyke i czy tak samo wynajduja?
3. jak obliczyc obrone calej kolonii
4. i jak najszybciej podniesc obrone ? bunkry armia itd?
5. jak dzialaja detektory i czy nadchodzacy atak pojawia sie w zakladce armia czy gdzies indziej?

to tyle na razie Smile
dzieki za odpowiedzi

Powered by phpBB © 2004 phpBB Group