Autor Wiadomość
Oberst
PostWysłany: Pon 17:49, 06 Lis 2006    Temat postu:
 
Rada jak wam nie pasuje że was leją to zakładajcie kolonie na jakimś zadupiu i zanim przejdziecie na 5 lvl budujcie mase bunkrów oraz kopalni i magazynów żeby jak wejdzie się na 5 lvl to była dostępna szybka budowa statków
havun
PostWysłany: Śro 8:43, 01 Lis 2006    Temat postu:
 
mi nie chodzilo o konkretna liczbe atakow tylko o pomysl na ich uregulowanie na dobe, ilosc atakow przeglosujemy albo ktos madry to przemysli
Reich
PostWysłany: Śro 0:40, 01 Lis 2006    Temat postu:
 
havun 60 atakow nieda sie na samym poczatku przeprowadzic a 20 atakow to jest realne jesli gosc gra 24 godz. na dobe a zeby preprowadzic 20 atakow to wystarczy 1 fabryka i armia i atakowac ludzi na swojej planecie ja proponowalem by troche mniej atakow na jedna osobe dzienne 4~5/ na dobe(jedna osobe).
havun
PostWysłany: Wto 21:14, 31 Paź 2006    Temat postu:
 
to co napisze nie jest w moim interesie ale moze wystarczy wprowadzic dobowy limit atakow na jednego gracza np 20, jezeli niektorzy przezywali 60 atakow to po tej propozycji beda mieli duzo wieksze szanse na rozbudowe, co do pomyslu z magazynami chroniacymi 10% surki to jestem za, jesli chodzi o immunited na kolonie to po dotychczasowych kopaniach jestem w stanie bardzo szybko rozwinac kolonie na wysoki poziom nie atakujac innych i nie udzielajac sie na arenie

pozdr
Reich
PostWysłany: Pon 21:29, 30 Paź 2006    Temat postu: Ankieta
 
Jesli decydujecie sie o jakis tam zmiany to mam jeszcze jedna propozycje a mianowicie zeby zrobic ankiete chyba bedzie tak latwiej podjac jaka kolwiek decyzje i tylko zostanie glosowanie (jak w sejmie) Wink nie czytac tyle postow kilka juz propozycji jest niektorzi moga byc niezadowoleni bo juz graja w takiego typu gry pare lat i znaja sie jak mozna sie rozwinac najszybciej. A jeszcze dodam ze immunitet jest w jakims stopniu nie dobrym rozwiazaniem bo jak sie wykorzysta ten immunitet 1 miesiac to po 1 misiacu goscie ktorzi czekali az immunitet sie skonczy to zjada w ciagu doby Very Happy.
Reich
PostWysłany: Pon 21:15, 30 Paź 2006    Temat postu:
 
Derred tez byloby dobre aby gosc mogl przy ataku krasc jakas czesc surowcow chociaz by 30~40 % surowcow. Tez by bylo dobre
Reich
PostWysłany: Pon 21:09, 30 Paź 2006    Temat postu:
 
Ja tez jestem za bo mialem 60 atakow mniej wiecej, tylko ze co z tego jesli np. grasz tylko wieczorami i w weekendy i nie siedzisz calodobowo w grze i nie rozwiajasz kolonii tak jak gosc, ktory siedzi 24/7 i ma sile 70 tys a ty tylko 1200 z tego masz 12 bunkrow ktore sa drogie i nie stac cie na rozbudowe po przeprowadzonym na tobie akcji "atakuj i kradnij", i trzeba czekac na metal czy energie 40~60 min ale po tym czasie znowu jestes atakowany i nie da sie wybudowac tak szybko aby moc sie obronic na nastepny atak. Ja bym proponowal tak zeby mozna by bylo atakowac w nastepujacy sposob:
-1 raz na 4 godziny przeprowadzic atak na jedna i ta sama osobe.
-5 razy zaatakowac kogo kolwiek na dobe.
Moim zdaniem lepiej by bylo zrobic organiczenia, a nie jakies tam kolejne budynki(tarcze) na ktore malo kogo bedzie stac na poczatku, a gosc moze czekac pod twoja kolonia 3 godziny i nie atakowac a jak sie skonczy ta tarcza to bedzie kicha nic niema Smile nic nie bylo produkowane tylko ze sam siebie wprowadziles do bankrotstwa a nie gosc ktory cie atakowal Wink
LQ
PostWysłany: Pon 18:34, 30 Paź 2006    Temat postu:
 
własnie... w czasie gdy inni silni gracze będą walczyc, inny wezmie imunitet i sie uzbroi po zeby, ze szok Razz
mimo wszystko pomysl jest warty przedyskutowania.
np. konto z imunitetem mogło by miec jakies kary/minusy. np. wolniejsza produkcja.... sam nie wiem Razz

chodzi mi o to żeby nie było tak... ze wszyscy klikną imunitet i będą sie zbroic i czekac.
Azash
PostWysłany: Nie 10:11, 29 Paź 2006    Temat postu:
 
yup, moze zadzialac aczkolwiek przez ten miesiac z noobka zrobic sie moze dosc silny gracz z ktorym obecni wyjadacze moga miec problemy...
Roger_Squad
PostWysłany: Pią 15:49, 27 Paź 2006    Temat postu:
 
Ja jestem za Smile
BORG
PostWysłany: Pią 15:26, 27 Paź 2006    Temat postu:
 
A wlasciwie to dlaczego by nie wprowadzic immunitetu na kolonie?? Tzn. Ty nie mozesz atakowac, i ciebie nie mozna atakowac. To moze byc dobre bo slabsi by sie tym mogli bronic do puki sie nie rozwina Smile Tak jak w przypadku areny byloby to na jeden miesiac. To byla by dobra opcja. Teraz jest tak ze jak ktos silniejszy sie na ciebie uweznie, to juz mozesz usowac konto bo tak czy inaczej cie zniszczy. A z immunitetem mozna by sie obronic i zyskac czas na wyprodukowanie floty. Kto jest za?
LQ
PostWysłany: Śro 23:04, 25 Paź 2006    Temat postu:
 
coś by sie przydało do ochrony budynków, ale tylko budynków.

bo jesli chodzi o normalne bitwy, to według mnie straty są zbyt małe, czasem zwyciezca ponosi wieksze straty od przegranego Neutral paranoja z lekka.
Corsair
PostWysłany: Śro 15:50, 25 Paź 2006    Temat postu:
 
cos podobnego jest takze na vendetta
Gość
PostWysłany: Wto 17:19, 24 Paź 2006    Temat postu:
 
a moze wprowadzic magazyny ktore chronilyby surke w 10% ich objetosci tak jak jest na space4k, troche ulatwi to rozbudowe dla poczatkujacych
Corsair
PostWysłany: Nie 15:54, 22 Paź 2006    Temat postu:
 
to moze wprowadzenie kilku budynkow na kilku planetach gdzie mozna wykupic cos na zasadzie immunitetu na powiedzmy tydzien. Kosztowaloby to duuuzo kasy w zaleznosci od poziomu gracza.

Powered by phpBB © 2004 phpBB Group