Autor |
Wiadomość |
|
gajos |
Wysłany: Śro 18:43, 11 Paź 2006 Temat postu: |
|
i wszystko jasne, gf reaktywacja na nowym serwerze, w dziale " problemy, cos nie dziala" na forum Borg wszystko wyjasnil. |
|
|
Oberst |
Wysłany: Śro 13:18, 11 Paź 2006 Temat postu: |
|
GF nie działa :/ chyba reset jest |
|
|
gajos |
Wysłany: Śro 12:57, 11 Paź 2006 Temat postu: |
|
mam pytanie czemu GF przestalo dzialac, caly czas nie moge sie dostac na gf a tam mi wyswietla ze serwer nie dziala, czy padl serwer z gf ??? co sie dzieje ??? |
|
|
-BORG- |
Wysłany: Sob 10:29, 07 Paź 2006 Temat postu: |
|
Dobra juz wprowadzilem sporo zmian o ktorych tu pisaliscie jeszcze ziweksze expa zdobywanego w kopalni po 10 lvlu po wtedy kopiac w kopalni zdobyc level graniczy z cudem A adrenaliny chyba nie ma sensu wprowadzac bo to jest prawie jak wporowadzenie drugich punktow ruchu... Mozna by po prostu zmienic ze na punkty ruchu albo ich przyrost nie mozna przeznaczac SP. |
|
|
italios |
Wysłany: Pią 16:01, 06 Paź 2006 Temat postu: |
|
Znam BORGA z rl tak sobie teraz na gg gadamy to mi powiedział,że sporo graczy odejdzie/odeszło więc to nie jest taka łatwa decyzja. |
|
|
-BORG- |
Wysłany: Czw 8:58, 05 Paź 2006 Temat postu: |
|
Nieaktywne konta zostana usniete po resecie. |
|
|
uzdi |
Wysłany: Czw 3:19, 05 Paź 2006 Temat postu: |
|
apeluje do borga aby konta nieaktywne powyzej 30 dni albo nawet 20 byly skasowane wiem ze nie ma nic o tym w regulaminie ale ponad 70% kont to konta nie uzywane ponad 3 miesiace najpierw przed resetem ustalmy jakas liczbe graczy ktora w to gra ilu jest nowych jakies statystyki no bo w ta gre moze gra z 300 osob reszta to martwe konta przed resetem ktorego nie popieram proponuje zrobic pozadek z burdelem jaki mamy w grze i weliminowac wszystko co przeszkadza w grze |
|
|
Crazyhorse |
Wysłany: Czw 1:48, 05 Paź 2006 Temat postu: |
|
plit napisał: Problem z areną jest taki że w X czasie ktoś zdobywa doświadczenie a co za tym idzie pieniądze a jego kolonia w X czasie zdobywa kilka - kilkadziesiąt razy mniej kasy i chodzi właśnie o te różnice, trzeba zsynchronizować rozwój postaci z kolonią.
Są dwie możliwości:
Powiązać możliwość zdobywania Expa z posiadanymi punktami za kolonię.
Czas zdobywanie doświadczenia na arenie dostosować do czasu rozwoju typowej koloni. Mówiąc po ludzku wprowadzić dodatkową statystykę postaci, przykładowo Adrenalina, która była by stała czyli nie zwiększała się z awansem i niemożna by przydzielać pkt... lub zwiększała by się nieznacznie tak jak zwiększa się prędkość budowy w rozwiniętej koloni
Regeneracja adrenaliny 0,02 (dla premium można 0,022+ 10%)
Wygrana walka zużywa 1 pkt A. przegrana 0,1 pkt A. - ot tym później
Czyli na 24h można przeprowadzić 5,76 - 6,336 walki, co przy 40 wygranych walkach daje awans +1 lvl średnio co 6 dni !
Dlaczego wygrana zabiera więcej więcej a przegrana mniej? Chodzi o to żeby uniknąć sytuacji gdzie ludzie umawiają się na "podstawianie" żeby nie zmarnować Adrenaliny, a tak ktoś będzie tłuk na arenie dodając innym trochę expa i wytracając swoje MP i HP aż wygra te kilka walk.
Natomiast można by rozwijać górny zakres adrenaliny, 0,022 * 288 tur daje 6,336 adrenaliny na 24h wiadomo o co chodzi |
Plit nie pisz polskich znakow bo ni wiem co piszesz  |
|
|
Crazyhorse |
Wysłany: Czw 1:46, 05 Paź 2006 Temat postu: |
|
ja Caly czas jestem przeciw resetowi ale jezeli juz ma byc to trudno. Pozostaje problem zdobywania doswiadczenia, po sobie wiem ze w kopalniach oplaca sie zdobywac tak do 13-15 lvl pozniej zaczynaja sie schody bo zeby zdobyc expa w samych kopalnich to trwa to pozniej wieki, trzeba cos z tym zmienic bo wielu sie nie oplaci walczyc na arenie, zwlaszcza tym ktorzy nie maja premium, dojada do 15 lvl a pozniej miesiacami beda zasuwali w kopalnich zeby dostac expa na wyzszy LVL. Borg powinien tez cos z tym zrobic zeby ci co nie walcza na arenie nie byli pokrzywdzeni. |
|
|
tapsy |
Wysłany: Czw 0:36, 05 Paź 2006 Temat postu: |
|
czyli to by blo tak! (moje zdanie)
2 rasy:
ami i ludzie i kazda 2 konta (tu i tam)
to niema senu! |
|
|
uzdi |
Wysłany: Czw 0:19, 05 Paź 2006 Temat postu: |
|
Mam pomysł który nie jest wcale nowy ale w naszym przypadku sprawdził sie mianowicie pomysł z ogame czyli poprostu inne galaktyki czyli nowa gra ta galaktyka i zasady by sie nie zmienily albo zmienily na zasadzie ze wszystkoco mamy pozostaje tylo przeliczenie pkt sie zmienia a 2 galktyka w ktorej bylo by tak jak mowi borg zupelnie inne zasady i kazdy moglby grac w obu galaktykach wiem ze borg mialby duzoroboty z tym lecz pomysl naprawde by sie sprawdzil i zadowolil wszystkich graczy i nowych i starych |
|
|
tapsy |
Wysłany: Śro 22:34, 04 Paź 2006 Temat postu: |
|
kurxze ludzie napiszie swoje nicki! a nie albo podobne! |
|
|
:) |
Wysłany: Śro 20:16, 04 Paź 2006 Temat postu: |
|
Mnie jest wszystko jedno i tak mnie nonstop jada
Jezeli ma to pomoc grze to prosze bardzo  |
|
|
-BORG- |
Wysłany: Śro 12:44, 04 Paź 2006 Temat postu: |
|
Dobry pomysl z ta adrenalina. |
|
|
plit |
Wysłany: Śro 12:21, 04 Paź 2006 Temat postu: |
|
Problem z areną jest taki że w X czasie ktoś zdobywa doświadczenie a co za tym idzie pieniądze a jego kolonia w X czasie zdobywa kilka - kilkadziesiąt razy mniej kasy i chodzi właśnie o te różnice, trzeba zsynchronizować rozwój postaci z kolonią.
Są dwie możliwości:
Powiązać możliwość zdobywania Expa z posiadanymi punktami za kolonię.
Czas zdobywanie doświadczenia na arenie dostosować do czasu rozwoju typowej koloni. Mówiąc po ludzku wprowadzić dodatkową statystykę postaci, przykładowo Adrenalina, która była by stała czyli nie zwiększała się z awansem i niemożna by przydzielać pkt... lub zwiększała by się nieznacznie tak jak zwiększa się prędkość budowy w rozwiniętej koloni
Regeneracja adrenaliny 0,02 (dla premium można 0,022+ 10%)
Wygrana walka zużywa 1 pkt A. przegrana 0,1 pkt A. - ot tym później
Czyli na 24h można przeprowadzić 5,76 - 6,336 walki, co przy 40 wygranych walkach daje awans +1 lvl średnio co 6 dni !
Dlaczego wygrana zabiera więcej więcej a przegrana mniej? Chodzi o to żeby uniknąć sytuacji gdzie ludzie umawiają się na "podstawianie" żeby nie zmarnować Adrenaliny, a tak ktoś będzie tłuk na arenie dodając innym trochę expa i wytracając swoje MP i HP aż wygra te kilka walk.
Natomiast można by rozwijać górny zakres adrenaliny, 0,022 * 288 tur daje 6,336 adrenaliny na 24h wiadomo o co chodzi  |
|